Til medlemmer af Løgstør Baadelaug

Sidste sommer oplevede vi at kunne sejle, som en af mulighederne trods virus. Det håber vi også at kunne i 2021 og forhåbentlig uden virus ombord.

Her i løbet af februar måned, skulle vi efter vedtægterne, afholde generalforsamling i Løgstør Baadelaug men da vi normalt er 40-50 medlemmer til generalforsamlingerne, så er det, virus situationen taget i betragtning, umuligt at afholde den i klubhuset, som vi normalt gør. I bestyrelsen har vi vurderet på, om vi kan holde den virtuelt men det er vores opfattelse at en del af vore medlemmer, så ikke vil kunne deltage. Det synes vi ikke er tilfredsstillende og derfor har vi valgt at udsætte generalforsamlingen, til den kan holdes i klubhuset under betryggende forhold.

Det vigtigste lige nu er derfor, at vi kommer godt i gang med sæsonen, hele bestyrelsen har derfor besluttet at tage en ekstra tørn og fortsætte ufortrødent, indtil vi kan afholde generalforsamling. Vi laver lidt om på arbejdsfordelingen i og omkring bestyrelsen men det vil vi informere mere om, når de sidste ting er faldet på plads. Håber at I alle har forståelse for situationen og i bestyrelsen ser vi nu frem til en ny sejlersæson, med håb om godt sejler vejr og positive sejlere, der nyder livet til søs.